שר האוצר משה כחלון וסיעת כולנו תומכים ברועי לוי לראשות עיריית נשר

רועי לוי עם שר האוצר משה כחלון

שר האוצר ויו”ר מפלגת  ‘כולנו’, משה כחלון: “רועי לוי הוא נציג ציבור ישר ואותנטי עם תחושת שליחות חברתית עמוקה. זו מנהיגות מקומית שאני גאה בה”

בפתח ישיבת הסיעה השבועית של מפלגת ‘כולנו’ בראשות משה כחלון, הציג שר האוצר, בפני חברי הכנסת של המפלגה את המועמד לראשות העיר נשר רועי לוי. כחלון: “את רועי אני מכיר המון שנים מתקופתו כעוזר בכיר של שר הביטחון לשעבר שאול מופז. הוא איש נפלא וחרוץ, שצמח וגדל בנשר כך שהוא יכול לעשות שינוי חשוב לעיר נשר ולהזניק אותה קדימה. אנחנו נתמוך בו בכל הכלים שברשותנו”

ביום שני השבוע הגיע רועי לוי, המועמד לראשות העיר נשר לישיבת הסיעה השבועית של סיעת ‘כולנו’ בראשות משה כחלון במשכן הכנסת בירושלים. כחלון, שלו הכרות רבת שנים עם לוי, פתח את ישיבת הסיעה עם הצגתו של לוי לכלל חברי הכנסת בסיעה כדוגמת שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן, שר הבינוי והשיכון האלוף (במיל’) יואב גלנט, סגן השר מייקל אורן שגריר ישראל בארה”ב לשעבר ועוד.

בהמשך אמר רועי: “ראשית, אני מודה לכם על קבלת הפנים החמה, זה לא מובן מאיליו. אני רוצה להודות כמובן לשר האוצר משה כחלון על התמיכה בי לראשות העיר נשר. אני בטוח שבשיתוף פעולה בינינו נצליח להביא בשורה חשובה לעיר נשר בכלל התחומים, ובעיקר בתחום החברתי”.

כאמור לפני כחודש ימים זכה רועי לוי לתמיכתו של יו”ר “ישראל ביתנו” שר הביטחון אביגדור ליברמן וכעט גם שר האוצר משה כחלון וסיעת ‘כולנו’ מצטרפים לתמיכה ברועי כמועמד המתאים והראוי לראשות העיר נשר.

גם יו”ר הכנסת לשעבר וחבר מועצת העיר נשר דוד תיכון, הצטרף לאחרונה, לתומכים ברועי לוי לראשות העיר.

בכך זוכה רועי לתמיכה רחבה מצד שרים, חברי כנסת ודמויות מובילות בעיר נשר.

התמיכה ברועי לוי קיבלה לפני חג הפסח, זריקת עידוד כאשר דוד עמר , ראש העיר המיתולוגי של נשר, הצהיר כי הוא “מאמין באמונה שלמה שאם רועי יקבל את המפתחות העיר נשר תצליח, תוך שנים ספורות”.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest